luni, 28 martie 2011

RASSEMBLEMENT RENAULT 12 en FRANCE

Deci, am primit zilele astea de la un nene din Franta o invitatie pentru la vara, la marea intalnire reno12 din Franta. El ne invita acolo.



Eu i-am zis c-avem si noi intalnirea noastra, aici, in Romania, da' fiindca suntem o natie de iude ale dracu', aia cu masini "violate" n-au voie. Timp in care, la ei, oricine este binevenit si pot manca toti din aceeasi strachina.
I-am mai spus ca ei sunt oameni in varsta, cu ceva minte-n cap, care se aduna la un loc pentru ca au o pasiune comuna. Ei se distreaza ca destrabalatii, beau pana uita cum ii cheama, se bucura de viata. Timp in care, aici e o gloata de jigodii tinere si dusmanoase, care i-ar trage teapa si ma-sii pentru cativa roni in plus. Apoi, la intalnirea aia se face o adunare-n parcarea Carfurului, apoi un gratarel mic de cateva persoane, apoi acasa cu nodu-n gat.

Am mai zis ca fiecare natie e cu bune si cu rele, nu suntem nici mai buni si nici mai rai decat ei, doar ca de data asta, eu personal consider ca suntem incompatibili pentru acest eveniment.



Si probabil c-au sa-ntrebe unii ce cauta Dacia asta Sport in Franta. Pai e simplu: noi le dam la Remat, ei vin din Franta in Romania special ca sa le cumpere. Mult traiasca rromania si mentalitatea noastra cacacioasa.

Probabil o sa vedem peste 10 ani cand intradevar nu va mai exista nici o dacie, si va aparea cate una din ceata vremii , asezata la locul ei,atunci sa vezi gaturi intoarse si cum vor exclama unii, "uite o dacie , ce bine arata, si eu am avut, dar am aruncat-o ".
Am ramas placut surprins cati pasionati exista in Franta.Sa va arat cateva poze de la intalnirea lor de anul trecut.Masinutele arata ca niste adevarate bijuterii. Wow !




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu