vineri, 4 martie 2011

Dacia va comercializa masini online din 2012



Vânzarea automobilelor pe internet ar putea deveni o realitate şi pentru cei de la Dacia, informează Automotive News. Marca din Mioveni ar putea apela la această tehnică pentru a-şi spori rezultatele în Europa şi pentru a pregăti o contraofensivă la strategia concernului PSA Peugeot-Citroen de a comercializa anumite modele noi exclusiv pe internet. Respectivele modele ar putea avea un preţ redus şi vor fi fabricate în China alături de partenerii lor de la Changan Automobile Group Co. Şeful departamentului de vânzări al concernului respectiv, Jean-Marc Gales, a confirmat recent această ipoteză în cadrul declaraţiilor sale de la cea de-a 81-a ediţie a Salonului Auto de la Geneva.

Primele experimente ale celor de la Dacia în ceea ce priveşte vânzările online vor avea loc în 2012. Oficialii Renault nu au specificat exact când va începe programul respectiv de comercializare a automobilelor Dacia şi ce modele vor fi implicate. De asemenea, primele ţări care vor fi implicate în această ofensivă rămân în continuare un mister. Sunt şanse ca România să nu fie implicată în acest proces, sau cel puţin nu în prima fază şi ca francezii să prefere internauţii din Europa de Vest.

"Am presupus dintotdeauna că Dacia va fi lăsată în pace timp de patru sau cinci ani, cel mult, înainte ca rivalii să devină mai puternici. Ştiam că nu puteam să ţinem acest segment al pieţei pentru noi pentru totdeauna.", a declarat Gerard Detourbet, şeful diviziei low-cost.

În 2010, un sfert din livrările Renault a fost reprezentat de modelele Dacia. Cu toate acestea, francezii sunt încrezători că nu şi-au diluat imaginea de marcă prin comercializarea modelelor Dacia, dar au separat reprezentanţele Renault de dealerii Dacia în toate locurile în care volumele au fost suficient de mari încât să justifice acest pas. În 2007, livrările Dacia reprezentau doar 15% din volumul celor de la Renault, aşa că marca românească a crescut semnificativ în doar trei ani. Renault a cumpărat pachetul majoritar de acţiuni al Dacia Automobile în 1999 şi a lansat de atunci o ofensivă low-cost, care a manifestat un nivel deosebit de vânzări odată cu apariţia modelului Logan.

Via | AutomotiveNews (înreg.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu