sâmbătă, 19 martie 2011

Dacia - obiecte de colectie vechi

Pasiunea este mărturia entuziasmului pe care îl trezeşte un anumit ţel, precum şi revolta împotriva împrejurărilor vitrege exterioare care împresoară acest ţel.

Fiecare persoana cu pasiunile sale... unele mai putin inaltatoare pt. suflet, altele iesite din comun. Voi spune doar ca detest persoanele care pretind ca pasiunea lor este shopping-ul si statul degeaba? What is that??? Cum pot fi numite acestea pasiuni? Din vaga mea experienta despre ceea ce ne inconjoara, pasiunea ar trebui sa ne ajute sa exersam calitatile, sa aflam lucruri noi, sa ne inalte sufletul, sa devenim mai impliniti, mai inteligenti si mai relaxati atat spiritual cat si trupeste ... la sfarsitul fiecarei activitati a pasiunii noastre (hobby , pt. cei anglofoni).

Va prezint niste hrana pentru suflet(asta doar pentru pasionati).















Am fost prin targ si am gasit cartea Autoturismul DACIA 1300 editia a II-, am dat 10 lei pe ea, pret destul de corect zic eu..., nea' vanzatorul avea si ceva obiecte de 1300 dar nu prea am fost atent la ele.Acum regret.
Am rasfoit putin cartea, pomeneste si de autoturismul Dacia 1301 (cea a lui Albert Einstein) si de dotarile in plus fata de 1300 si am fost surprins sa aflu ca au existat si Dacia 1300 F (autofurgoneta) care este un break fara banchetele, geamuri are doar la usile din fata in rest nu (gen Logan Van).





Other Stuffs...



Un comentariu:

  1. Nu este hrana ci o adevarata delicatesa pentru suflet.Din pacate nu multi apreciaza cu adevarat aceste lucruri.Am o (sa zicem) colectie de reviste Autoturism chiar de la primul nr. (febr. 1969) pe care o frunzaresc din cand in cand dar...cu manusi si diferite carti si brosuri (inclusiv cartea tehnica a Daciei 1300(primul model)la fel de valoroase pentru mine.Cei care vor sa schimbe impresii cu mine ma gasesc la adpopescu_01@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere