duminică, 20 martie 2011

Masini de Legenda

Ultimele noutati "UPDATE HERE"

Pe data de 4 martie 2011, a aparut in cateva oraşe din Romania (Galati, Cluj, Vaslui) revista "Maşini de legendă" - Deagostini . Este vorba de varianta romanească a modelelor aparute in Rusia, Polonia, Ungaria, Cehia şi vine în primul număr cu o machetă Dacia 1300. Următoarele vor fi Aro 240, Lada 1500, GAZ - M21 "Volga" , Trabant 601. Scara masinilor este 1:43
Deocamdată este vorba despre un test de piaţă. Dacă acesta va reusi, colectia va aparea in toată ţara, la chioşcurile de ziare.
Primul număr a fost 12 lei, de retinut ca incepand cu nr.2, pretul revistei este 25 lei!.Merită investiţia pentru ca este vorba de 5 sau 6 apariţii în total.Revista împreună cu macheta şi biblioraftul vor aparea odata la 2 săptămâni.






3 comentarii:

  1. Salut, vinzi macheta masinii dacia 1300 ? Am cumparat editia din septembrie dar as fi vruto si pe cea din martie, e putin diferita, imi place mai mult cea din martie cu capacele alea si cu bara neagra. Astept un mail, daca cunoasteti pe cineva sau daca o vindeti. Respect!

    RăspundețiȘtergere
  2. eu o am aia din martie..si mie mi se pare ca aia e mai reala...mai ales barile cromate;)

    RăspundețiȘtergere
  3. De ce la majoritatea modelelor,machetele au numa cate o singura oglinda ? olcit-ul s-a fabricat in totdeauna cu cate doua.
    Si macheta mea cu dacia 1300,a avut tot o singura oglinda...m-am uitat sa nu se fi deteriorat in timpul transportului,dar n-a avut nimic,iar apoi au venit si restul numerelor tot cu cate o oglinda..doar dacia 1304 a avut doua.

    RăspundețiȘtergere