luni, 8 noiembrie 2010

Urban Driving Skills - Editia a-II-a 2010 - Overview

Eu unul ma asteptam la mult mai multi concurenti la expo, motiv pentru care am pus una din zile special doar pentru aceasta sectiune, dar imi va fi invatatura de minte la evenimentele urmatoare.... nu mai amintesc ca participantii la expo nu au venit sa isi ia "atentia" pe care am pregatit-o pentru ei si diploma de participare.... o alta invatatura pentru viitor.

La indemanare am observat ca lumea a venit din timp, cca 60% deci am avut cu ce sa demaram evenimentul, lucru laudabil care denota o maturitate in randul participantilor.

Ar mai fi de spus unele dar toate aceste vor fi incluse in reviewul evenimentului.
FELICITARI ati fost o mare familie in aceste 2 zile sper asa sa ramana sa fie date deoparte discriminarile ca tu faci parte din FRT si nu faci parte din LCI si asa mai departe
lasati ura asta deoparte
am vazut OAMENI care se ajutau indiferent de club



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu