luni, 1 noiembrie 2010

Obiectivul Dacia este sa creasca in Europa.


Renault pregateste doua modele noi pentru Duster si vrea sa extinda gama Dacia cu un vehicul utilitar usor si o masina de familie. Obiectivul marcii este vanzarea a 1 milion de vehicule in 2015, a anuntat Gerard Detourbet, director Renault responsabil cu segmentul "entry-level".
Oficialul Renault a precizat ca Dacia va suferi o restilizare semnificativa inainte de lansarea din 2012 pe piata din Marea Britanie, scrie Financial Times.

In urmatorii patru ani, constructorul francez Renault intentioneaza sa creasca vanzarile de Dacia cu 50%, profitand de bugetele reduse ale europenilor care se indreapta acum spre masini ieftine.

"Obiectivul Dacia este sa creasca semnificativ in Europa. Astazi vindem 350.000. Vrem sa ajungem la 550.000 pana in 2015", a declarat Detourbet pentru Financial Times, adaugand ca vrea sa vanda peste 1 milion de masini in intreaga lume in 2015, fata de 660.000 in acest an.

El a precizat, insa, ca trebuie sa aiba grija sa nu se dezvolte prea mult deoarece risca sa isi "canibalizeze" brandul-mama, lucru care s-a mai intamplat cu Volkswagen si Skoda. De asemenea, exista riscul ca Renault sa fie obligat din cauza Dacia sa isi ieftineasca masinile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu