luni, 29 noiembrie 2010

Dacia in lumea Gaming-ului

NU de multe ori am stat si m-am intrebat de ce departamentul de marketing al DACIA nu abordeaza si segmentul gaming ?! Nu am gasit nici un raspuns ! Poate nu s-au gandit.



Eu zic ca e o alternativa obligatorie. Lumea jocurilor auto si nu numai cred ca are loc si pentru Dacia, mai ales dupa succesul rasunator a Duster-ului in Europa. Stiu multi impatimiti care pe vremuri creau patch-uri pentru jocuri ca NFS pentru Dacia,Logan sau pentru GTA cu modelele DUSTER. Dar nimic oficial....din pacate.
Zilele astea se lanseaza super simulatorul Grand Turismo 5 si ma uitam ci jind la prezentarea lor pe Champs Elysees.Asa cum Romania este prezenta in jocurile gen FIFA,cred ca si DACIA isi merita locul in categoria jocurilor auto.
Oricum, in ultimul timp se vede o oarecare imbunatatire a marketingului colateral al celor de la DACIA si aici ma refer ca au conceput doua jocuri (concursuri)care au succes si aici ma refer la "Fabrica de masini" si la "SecretParty Sandero" in care cel mai bun lucru este ca interactioneaza cu participantii.Ceva de genu` s-ar intampla si cu jocurile pe console sau pc.
Eu cred ca e oportun si obligatoriu ca cei de la DACIA sa-si extinda marketingul si spre lumea gaming-ului.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu