vineri, 26 noiembrie 2010

Alain Prost vs Jacques Villeneuve sau Dacia vs Skoda

Jacques Villeneuve va concura împotriva lui Alain Prost în ediţia 2010-2011 a Trofeului Andros.



Jacques Villeneuve, fostul campion mondial al Formulei 1 din sezonul 1997, este ultimul nume de referinţă care se alătura prestigioasei competiţii Trofeul Andros, care va avea loc în lunile decembrie şi ianuarie.

Canadianul va concura pentru echipa Skoda şi va fi coechipier cu Olivier Panis, alături de care a pilotat în Formula 1 la British American Racing în sezoanele 2001 şi 2002.

De altfel, prezenta francezului în echipă a fost unul dintre factorii care l-a determinat pe Villeneuve să accepte oferta venită din partea celor de la Skoda.

"Sunt încântat să mă alătur celor de la Skoda şi lui Olivier Panis, alături de care am pilotat pentru BAR în 2001 şi 2002. Să fiu din nou împreună cu Olivier a fost un factor important al deciziei mele. El mi-a furnizat pasiunea pentru aceste curse când mi-a descris ambianta grozavă de la Trofeul Andros. Mi-a spus şi despre nivelul sportiv ridicat, de calitatea plutonului şi de alţi piloţi de F1 pe care îi voi întâlni, începând cu Alain Prost. Sunt foarte determinat să trăiesc această experienţă nouă şi aştept cu nerăbdare să mă urc la volanul Skoda în decurs de o săptămână pe circuitul de la Val Thorens", a declarat canadianul.


Villeneuve va avea astfel ocazia să lupte pentru victorie împotriva lui Alain Prost, cvadruplu campion mondial al Formulei 1, care va urca la volanul unui Dacia Duster.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu