sâmbătă, 20 martie 2010

Loganul "CUP" a lui Dsign !


Acesta e Loganul "CUP" a lui Dsign !
Sunt o parte din modificari pentru ca ele sunt atit de multe incit nu se pot povesti . A depus multe ore de munca, a scurs multa sudoare, a pierdut multe nopti, per ansamblu e multumit de ceea ce a rezultat !

Imbunatatiri ce tin de confort

- oglinzi Prestige, reglabile si incalzite electric, vopsite in culoarea masinii
- computer bord cu afisare consum instant
- HU ALpine
- amplif Genesis Series III Four Channel 4x95w RMS
- difuzoare Ground Zero GZNC 1650 Nuclear Series, componente pentru fata
- deschidere electrica portbagaj din interior de la un buton de fabrica si/sau din telecomanda
- proiectoare de fabrica
- iluminare interior in combinatii de albastru cu rosu, bord, pedalier, portbagaj, plafoniere
- plafoniera suplimentara pentru locurile din spate
- iluminare suplimentara pe custodele spate, pentru pasagerii din spate
- iluminare tablou de bord custom, cu dimmer digital pentru lumina cadranelor, ace indicatoare de Megane 2.2
- iluminare compartiment motor pe timp de noapte, la deschiderea capotei
- insonorizare podea, plafon, usi, portbagaj si aripi spate cu bitumina si aluband
- schimbator viteze scurt, din aluminiu, cu tija custom made si sistem short-shift
- volan imbracat in piele, burduf schimbator din piele
- faruri cu blocuri optice integrate, bi-xenon cu diafragma si angel-eye CCFL
- statie radio CB TTI770 montata in bord + antena Sirio 3000T
- consola centrala modificata, imbracata in plus
- consola levier viteze cu butoane de geamuri electrice/dezaburire/avarii/inchidere integrate, imbracata in plus
- folie geamuri spate albastra Llumar
- pedalier complet Sparco (3 pedale + foot rest)
- suport de foot-rest confectionat din tabla de Al

Tuning

- arcuri H&R -4.5cm (am repozitionat si bucsele, ca sa nu fie probleme)
- amortizoare sport Bilstein
- jante Evo Corse San Remo, 7jx17"
- sistem de prindere jante cu prezoane dublu-filet si piulita, Eibach
- anvelope GY Eagle F1, 205/45/17
- evacuare completa 55mm cu finala Remus Hardline
- scaune de competitie Sparco EVO, cu suporti manufacturati

Alte imbunatatiri:
- remapare ECU injectie
- kit admisie directa de aer K&N
- alarma
- capota prelungita
- triple cu semnale clare,
- decor exterior “Cupa Logan”
- stop central de frana full led
- bara fata cu grila mare (MCV)
- sofer cu talpa grea
- scut motor si CV
- centuri in 4 puncte, Sparco, cu omologare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu