marți, 9 martie 2010

Dacia Duster in Raliul Aicha


Dacia Duster va concura in cea de-a doua competitie inedita de la debutul sau in lumea auto. Dupa prototipul din Trofeul Andros, concurentii vor folosi un Duster 1.5 dCi de serie intr-o proba de ecologie care are loc in desertul din Maroc.
Angajatii grupului Renault vor lua parte in Raliul Aicha Des Gazelles din Maroc la bordul noului Dacia Duster. Spre deosebire de modelul folosit in competitia Trophee Andros, modelele care vor fi utilizate in Raliul din Desertul Sahara si pe terenul din muntii Atlas sunt unitati Duster standard, care au primit modificari minime pentru omologarea in competitie.

Competitia Aicha Des Gazelles este o proba de condus ecologic si echipajele castigatoare sunt cele care vor emite cele mai reduse cantitati de CO2 in timpul probelor. Cele doua exemplare Dacia Duster inscrise in aceasta competitie sunt echipate cu motorul dCi de 1.5 litri in versiuena de 85 CP. Acestea emit doar 140 grame de CO2 per kilometru in configuratia 4x4, ceea ce le califica pentru a face parte din strategia Dacia eco2.

Cele doua angajate ale Grupului Renault-Nissan care vor lua parte in aceasta competitie sunt Isabelle Charles si Nathalie Descout. Isabelle Charles este responsabila pentru culorile si materialele folosite la Duster, dar mai ales de design-ul acestor materiale, in timp ce Nathalie Descout este responsabila de campania

globala de publicitatea lui Dacia Duster. Copilotii sunt Dounia Bennani si Dorothee Topin.

Raliul Aicha Des Gazelles este singurul eveniment din motorsport in care pot concura doar femeile. Spre deosebire de celelalte sporturi cu motor, viteza nu este la fel de importanta in aceasta competitie, in care primeaza parcurgerea unei distante cat mai scurte intre doua puncte. Echipajele pot folosi doar o harta 1:100.000 si 1:250.000 si o busola pentru a crea cel mai bun traseu intre punctele de control obligatorii. Scopul competitiei este de a emite cat mai putine grame de CO2 si de a parcurge o distanta cat mai mica dintre punctele de control.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu