joi, 25 martie 2010
GGD Reloaded
Dupa ce a castigat si anul acesta premiul 3 la Best Autohtona la 4 tuning DAYS.
Dar sa ramanem la subiect. Povestea lucrurilor imposibile care devin in cele din urma posibile incepe acum 5 ani, cand la majorat GGD a primit masina in dar de la parinti.
Bineinteles, dupa cum e de asteptat, toate modificarile nu au avut loc peste noapte. In 2007 a aparut in scena primul bodykit, dar ... sa zicem ca nu a rezistat mult ochiului critic al lui GGD. Era ceva simplu, ca de inceput de drum, iar nevoia de mai mult a castigat teren.
Bodykitul marca Pro Tuning a dotat Loganul lui GGD cu spoilere noi, praguri customizate, eleron, pleoapa de pe luneta si o capota BadBoy look complet din fibra!
S-a renuntat la manere, bandouri, embleme, incuietori, semnalizari laterale si antena, iar stropitorile de pe capota au fost inlocuite cu unele de Renault Megane, sub capota. Jantele noi, de 18'', au fost si ele vopsite inainte de montaj
Astfel, astazi poate fi admirat interiorul albastru tapitat cu piele naturala (bord, usi, scaune, plafon si stalpi), tetierele si volanul complet customizate - GGD a devenit mai mult decat un nickname!, plus fetele de usi din fibra.
Masina a primit, in timp, un player Alpine, difuzoare fata Ground Zero & spate Alpine si un subwoofer Kicker de 800W. Pentru un efect desavarsit, au mai fost montate doua amplificatoare, unul pentru statie Kicker 750W si unul pentru boxe Ground Zero 4X120W.
- Best Paint Job la Marele Premiu al Buzaului 2007
- Best Autohtona la Marele Premiu al Buzaului 2007
- Best Custom Exterior la 4Tuning Festival 2008 Drift&Sound
- Best Autohtona la 4Tuning Day 2009
- Best Car of The Show la 4TuningTIME Pitesti Editia I - 2009
- Best Custom Exterior la All Star Drift Vitantis - 2009
- Best Car of The Show la TuningTIME Pitesti Editia II - 2009
- Best Autohtona la 4TuningDAYS 2010
Mai mult de atat, la implinirea a 10 ani de cand grupul Renault a preluat Dacia, foarte mandrul GGD a fost invitat sa expuna foarte modificatul Logan langa modelele Dacia existente, iar cand francezii de la Renault au vrut sa faca un reportaj despre Dacia in Romania, au stiut imediat unde sa gaseasca cel mai tunat Logan autohton.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Foarte frumos..loganu isi merita toate premiile :) ..sunt curios cum ar arata cu eleronul din spate jos..sau unul mai mic
RăspundețiȘtergereFORTZAAA
RăspundețiȘtergere