marți, 26 octombrie 2010

Nici un Duster in service pana acum !


Duster, primul SUV construit de Automobile Dacia, este o maşină atât de fiabilă încât până şi japonezii ar trebui să fie invidioşi. De la lansarea modelului, în luna martie şi până în prezent, niciun Duster nu a intrat în service.

Duster este cel mai reuşit model pe care Dacia l-a lansat pe piaţă. Modelul Duster a fost prezentat în premieră la Salonul Auto de la Geneva din luna martie şi lansat în ţara noastră pe 18 martie, în prezenţa pilotului francez Alain Prost, cel care a condus versiunea de competiţie Duster în trofeul Andros.


aşina este atât de bine construită încât, la mai bine de şase luni de la comercializarea pe piaţă, niciun model nu a ajuns service. Niciunul dintre cei mai mari dealeri Dacia, Adras, Auto Cobălcescu sau Auto Marcu’s Grup nu au efectuat vreo reparaţie la vreun model Duster până în prezent.

„Nu am avut nicun Duster în service, din păcate pentru noi. Este o maşină foarte fiabilă. Am avut numai maşini care au venit la revizie, este vorba despre două modele din cele 100 pe care le-a achiziţionat operatorul de telecomunicaţii Orange”, a declarat pentru capital.ro Marian Anghel , director service Auto Cobălcescu.

Cei de la Adras nu au văzut decât un singur Duster în service-ul lor şi acela venit pentru prima revizie de 15.000 de km.

„Nu am efectuat nicio intervenţie la niciun model Duster, sunt maşini foarte bune. Am avut o singură maşină care a venit la revizie, dar doar atât” ne-a declarat Cioc Dincă, manager service la Adras.

La Auto Marcu’s Grup au intrat mai multe maşini în service, dar tot pentru revizii.

„Am avut două modele în service, dar nu pentru defecţiuni, ci pentru revizii. Am avut şi un model 4x2 şi unul 4x4”, a declarat Ion Ciobanu, director la Auto Marcu’s Grup.

Via: capital.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu