vineri, 29 octombrie 2010

Dacia va avea showroom-uri proprii in Europa de Vest


De fapt, şoferii platformelor se uitau la câteva maşini de teren Duster înşirate în parcare şi comentau pe seama celui mai recent model din gama Dacia, cel care ar trebui să schimbe fundamental imaginea mărcii în Europa. Mai ales în vestul Europei.

Odată cu Duster, schimbăm şi strategia comercială pentru Europa de Vest. Până acum Dacia însemna un colţişor ("corner" în limba engleză - n. red.) în showroom-urile Renault. De acum încolo, Dacia va avea showroom-uri proprii şi personal de vânzări dedicat", explică Jérôme Stoll, liderul regiunii Europa în cadrul Renault, cel care coordonează strategia comercială a francezilor în Europa de Vest. Fără a oferi date concrete privind vânzările din acest an din Europa - "vorbim în decembrie, când o să vă spun exact cu cât încheiem anul" - Stoll oferă un indicator foarte important pentru marca românească.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu