joi, 8 iulie 2010

Loganul Cameleon


Masina este la baza o Dacia Logan cu motor de 1,5 dci. O sa incepem de la motor seria de modificari. In primul rand, masinii i s-a adaugat un intercooler pentru a raci aerul din admisie. Galerii de inox. La final, mentionam evacuarea dubla Remus, cu traseu de inox compelt schimbat de la 42 la 57 mm. Asa ca a meritat o resoftare prin OBD. Asteptam graficele masuratorii pe Dyno.

La exterior, se schimba treaba. Aici avem mai multe de discutat. In primul rand, vopseaua care iti ia ochii. Este cameleon in trei culori - violet, albastru si portocaliu. Mai mult, Loganul nostru are un bodykit de la CarLine Design format din bara fata, bara spate si praguri laterale. Eleronul din fibra de sticla este custom made pentru Logan. Jantele Toora Competizione pe 17'' sunt incaltate cu anvelope 205/4-/ZR17. De notat e suspensia sport Bilstein + Eibach care coboara masina cu 3,5 cm. Acum e cazul sa trecem la interior si portbagaj.

In interior totul s-a schimbat. Tapiseria scaunelor, culoarea bordului si intreg sistemul audio. Sa le luam pe rand. Daca te uiti bine pe bord, vezi ca in fostele prize de aer din centru au aparut doua ceasuri - un boost gauge si un ceas care arata temperatura uleiului. nota 10 pentru initiativa si ideea inedita! In continuare, head-unitul este un DVD Player Sony XAV-A1 cu monitor motorizat incorporat. Prin intermediul unui amplificator de semnal video, imaginea se transmite si in cele doua monitoare LCD din tetiere, marca Valor. Sistemul mai are si un tv-tuner digital, numai bun sa vezi meciurile si filmele de la posturile nationale in timp ce stai la semafor. Daca am terminat imaginea, sa trecem la sunet.

Masina este impanzita de 8 boxe, patru boxe rotunde pentru usi, un set de tweetere pe fata si un set de ovale pe spate, toate de la Sony X-plod. Pe partea de bas, trei amplificatoare monobloc Clss D marca Sony imping boxele si cele doua subwoofere model XS-L112P5S de 15 toi si cate 380W nominali, evident, tot Sony. Dar basul trebuie sa ramana in interior, asa ca toata masina a fost izolata fonic cu Dynamat. Pentru a finaliza cu tot sistemul, pomenim si cele doua condensatoare de cate 1 Farad, tot de la Sony, care au fost imbracate in acelasi material ca si tapiseria portbagajului. Chestii de stilizare si estetica, nimic altceva. Dar arata bine.

In plus, Loganul e protejat de sistemul inovator de securitate BOOMERANG, care foloseste telefonul mobil pe post de telecomanda cu functii multiple. Practic, nu mai conteaza distanta si poti sa-i dai oricand un telefon masinii tale sa ii comanzi din taste orice optiune de securitate sau confort. Per total, este poate cea mai impresionanta aparitie mioritica, cea mai socanta Logantitudine din cate am vazut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu