duminică, 4 iulie 2010

DragRacing, 3-4 iulie 2010, Satu Mare

Derapajele controlate si Jetcarul au fost punctele de atractie!


Iubitorii de masini au putut admira curse de accelerare – pe o distanta de 402 metri, sau un sfert de mila terestra -, derapaje controlate, acrobatii pe motocicleta si cu masini. Cele mai “fierbinti” (in cazul Jetar-ului si la propriu) momente au fost derapajele si celelalte acrobatii executate de pilotii Titi Aur si Borbély Károly, secretar de stat al Ministerului Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri, fost ministru al Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei si de Gerd Habermann, cu al sau Jetcar “Dragon Hunter”, o masina speciala echipata cu un motor de avion de vanatoare F16, de 15.000 cai putere. Flacarile de peste 10 metri lungime dar si gazele firbinti din spatele Jetcar-ului i-au “incalzit” putin pe cei ce s-au apropiat prea mult de masina, fara insa a se inregistra vreun accident sau vreun alt evenimet deosebit.
Nu doar evolutiile lui Titit Aur si a co-pilotului sau care au prezentat spectacolul pe un un Mitsubishi Lancer Evo IX, categoria N, tractiune integrala, motor de 2.0 turbo, cu accelerare 0-100 km/h sub 4 secunde, sistem suspensie si roti variabile in functie de tipul raliului, au fost rasplatite cu ropote de aplauze, ci si ale celorlalti actori ai acestui show.
De asemenea, spectatorii au mai putut urmari masinile de la Rusty Rodders Car Club hot rod, unul dintre primele hot rod-uri din Ungaria.

Inca de la ora 9 a zilei de sambata, desi organizatorii au anuntat deschiderea oficiala la ora 12, in apropierea pistei de accelerare de 402 metri (concursul fiind inventat de americani, distanta este data in mile si anume, un sfert de mila) se aflau zeci de masini. Unele erau tunate, altele nu avea nimic in plus fata de dotarile din fabrica. Toti soferii lor aveau insa un singur tel< sa castige cura la categoria lor. S-a concurat pe mai multe categorii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu