miercuri, 29 septembrie 2010

Test Dacia Duster facut de femei !

Francezii de la caradisiac.com au facut ceva inedit: au pus doua femei de doua varste diferite sa testeze crossover-ul Dacia Duster. Ce a iesit? O testare foarte sincera si foarte obiectiva a celui mai nou produs Dacia. Merita vazut!



Ar fi fost excelent daca testul era facut de doua romance. Insa este facut de doua femei din Franta - una cu o varsta de 20 de ani si cealalta... ceva mai mult. Chiar daca nu stie toata lumea franceza, vom traduce aici cateva comentarii interesante ale celor doua soferite de test.


Cine face masina asta?

Asta e Dacia. Este de fapt Renault, sunt multe elemente Renault la interior. Dar nu prea prezinta incredere cu sigla asta...

De ce?

Pai este facuta de romani!

Aaaa, e romaneasca! Nu stiam asta.

Masinile germane sunt solide, asta e parerea mea! Dar avand elemente Renault, este o oarecare calitate in spatele acestei masini.


Conduc masina asta cam de jumatate de ora, este destul de agreabila. Nu este foarte zgomotoasa. Si la 130 de km/h este destul de stabila.

Vizibilitatea in spate este buna, are ditamai luneta in spate. Si portbagajul e maricel, poti sa plimbi si catelul!

Masina este destul de lenta, acum cand suntem numai noi doua, dar cand vom fi 5, plus bagaje... cum o fi?


Este o masina low-cost. Ce parere ai despre plastice?

Sunt in regula. Nu sunt de prost-gust deloc.

Ma deranjeaza ca butoanele pentru geamurile electrice sunt pe consola din mijloc, in loc sa fie pe portiere.

Eu cred ca e mai bine asa, pentru ca eu sunt dreptace, si atunci cand conduc, imi e mai usor sa apas butonul asa. Nu e practic sa fie pe usa!


Nici spatiul interior nu e rau, plus portbagajul mare. Are torpedou, dar nu are oglinda in parasolar, si vroiam sa ma rujez... Dar stiu ca sunt frumoasa, asa ca n-am nevoie! Imi convine perfect masina asta!


Nu am vorbit de exterior! Nu e rea deloc, are linii moderne, e draguta. Nu ne-am fi asteptat sa vedem asta la Dacia. Se potriveste si culoarea in 2 nuante, are 5 portiere, e in regula!

Nu inteleg de ce se zice ca e o masina low-cost...

Femeile testeaza Dacia Duster
Filmele din 4TuningTV doar pe 4Tuning.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu