marți, 21 septembrie 2010

Simone Tempestini, la 16 ani pe o Dacia Logan în CNR



Simone Tempestini a devenit, la 16 ani, cel mai tânăr pilot din CNR. Fiul lui Marco Tempestini a terminat cu brio Raliul Aradului.

Italianul Simone Tempestini (16 ani) a devenit cel mai tânăr pilot din Campionatul Naţional de Raliuri, după ce acesta a reuşit să parcurgă fără probleme toate cele 11 probe speciale ale Raliului Aradului. Juniorul italian face parte din Napoca Rally Academy şi l-a avut în dreapta pe Lucio Baggio, fostul copilot al tatălui lui Simone, Marco Tempestini.

"Mi-a plăcut mult, m-am simţit bine, m-am distrat bine şi sunt mulţumit că am ajuns la sosire. Am avut doar o pană de cauciuc pe PS 10, dar am schimbat roata. În afară de asta, totul a fost OK. Este total diferit de ceea ce se întâmplă în Campionatul de Slalom Paralel, dar după prima probă m-am regăsit, mă simţeam bine şi pot spune că îmi place mult", a declarat Simone după încheierea raliului.

Simone Tempestini este liderul la zi al clasamentului juniorilor din Campionatul de Slalom Paralel al României, clasându-se în acest moment pe locul al doilea la general în aceeaşi competiţie.

via: automarket.ro

Un comentariu: