Campionatul National de Raliuri Dunlop 2011 si Cupa Dacia au intrat in linie dreapta, iar finalul de stagiune ne propune doua runde consecutive gazduite de Moldova.
Prima dintre acestea este programata in acest final de saptamana, mai exact vineri 23 septembrie si sambata 24 septembrie si are drept punct central orasul Iasi, dupa care, peste doar trei saptamani, se va derula etapa care pune punct final sezonului, reprezentand momentul revenirii Bacaului in calendarul intern. Sunt doua runde extrem de importante pentru configuratia finala a ierarhiilor in intrecerea masinilor Dacia Logan 1.6 90 CP, la acest moment neexistand inca vreo certitudine in ceea ce priveste ordinea din frunte in nici unul dintre cele clasamente.
Sosit la Iasi dupa doua victorii la rand, dar si din postura de invingator in editia de anul trecut, Bogdan Nastase pare sa fie favoritul intrecerii. Insa, fara indoiala, Viorel Ivan, campionul en-titre, si Sebastian Barbu vizeaza si ei o victorie care le-ar permite nu doar sa relanseze lupta pentru castigarea Cupei, ci si pe aceea care desemneaza cel mai bun pilot pe traseele...neasfaltate. Dupa cum din ecuatia luptei pentru victorie nu trebuie exclusi nici Florin Tincescu sau Octavian Tarnovean, piloti care, desi sunt in primul lor sezon in Cupa, au demonstrat ca nu vizeaza doar titlul debutantilor, ci si o clasare in topul ierarhiei absolute a intrecerii masinilor Dacia.
La startul intrecerii Cupei in aceasta runda figureaza nu mai putin de 14 vehicule Dacia Logan 1.6 90 CP. Alaturi de pilotii deja amintiti, pe lista de start ii regasim pe Adrian Dragan, Sebastian Gioarsa, Cosmin Cocean, Simone Tempestini, Radu Badina, dar si cateva nume care revin dupa o absenta de o etapa (Ioan Mihut) sau mai multe (Lucian Sauciuc, Bogdan Usurelu, Augustin Mihalache).
Traseul are o configuratie similara cu aceea de anul trecut, singura diferenta fiind lungimea mai mare a superspecialei Rapa Galbena, care se alearga pe strazile orasului. Insa, daca pilotii vor avea de parcurs aceleasi probe ca si in 2010, suprafata de concurs a suferit modificari in bine ca urmare a colaborarii dintre organizatori si Directia Silvica Iasi. Altfel, pilotii vor avea de parcurs sectiuni competitive cu o vegetatie foarte bogata, amintind de cele din Japonia, precum Tacuta, dar si altele extrem de tehnice si rapide, hotaratoare pentru configuratia finala a clasamentului cursei urmand sa fie Madarjac si Sinesti, care sunt cele mai lungi.
via: 4tuning
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu