sâmbătă, 26 iunie 2010

Test de anduranta cu Dacia Sandero Stepway

Jurnalistul lituanian Vitoldas Milius a reuşit să parcurgă un traseu de 16.000 de kilometri în doar 11 zile şi 16 ore la volanul lui Dacia Sandero Stepway. Aventura lituanianului a început în oraşul portughez Cabo da Roca şi s-a încheiat la Vladivostok, oraş situat la extremitatea sud-estică a Federaţiei Ruse. La plecarea din oraşul portughez, jurnalistul lituanian şi-a propus să parcurgă cei 16.000 de kilometri în 15 zile, însă călătoria alături de Dacia Sandero Stepway s-a încheiat mai devreme.



Vitoldas Milius a reuşit performanţa să conducă mai mult de 1.000 de kilometri pe zi, în condiţii meteo dificile şi pe drumuri care au pus la grea încercare calităţile modelului de la Mioveni. Dacia Sandero Stepway pentru care a optat jurnalistul lituanian dispune de propulsorul de 1.6 litri MPI care livrează 90 de cai putere. Maşina nu a suferit modificări speciale pentru această călătorie, excepţie făcând înlocuirea anvelopelor înainte de traversarea Siberiei. În cele 11 zile şi 16 ore, Vitoldas Milius a traversat opt ţări, trecând prin Portugalia, Spania, Franţa, Germania, Polonia, Lituania, Letonia şi Federaţia Rusă.



"Călătoria a fost foarte interesantă din toate punctele de vedere, dar încă mai am nevoie de timp ca să îmi dau seama de reuşita mea. O parte a călătoriei s-a desfăşurat pe teritoriul Europei, care cu greu mai poate impresiona, însă traversarea Rusiei este un lucru unic. Acum nu mi se mai pare nimic înfricoşător în legătură cu teritoriul Rusiei. Am auzit o mulţime de poveşti de la alţi călători şi, mai mult sau mai puţin ştiam la ce să mă aştept", a declarat la finalul aventurii Vitoldas Milius.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu