luni, 28 iunie 2010

Prima pozitie la debutanti in Cupa Dacia


Echipajul 417, Doru Mihut/Costin Coroian, a reusit sa incheie raliul de casa, Raliul Clujului Mobil 1 Star Lubricants, pe prima pozitie a debutantilor Cupei Dacia si pe locul 4 in clasamentul general al Cupei.
Cei doi nu au avut parte insa de o cursa usoara, pe PS 6 - Rasca 2 experimentand o usoara iesire in decor. Cu toate acestea au reusit sa ajunga la final si, multumita rezultatului obtinut, sa figureze, dupa 4 etape, pe locul 3 la Cupa Dacia si pe 1 la Debutanti Cupa Dacia.

Doru Mihut: "A fost un raliu dificil, mult mai dificil decat am crezut. Am avut noroc sa nu facem pana, insa am avut parte de emotii din cauza unor piruete pe traseu si a unei iesiri in decor pe PS 6 - Rasca 2. Am reusit insa sa terminam cu bine si sunt fericit ca am reusit sa punctam atat la debutanti Cupa Dacia, cat si la general. Asteptam acum Raliul Sibiului, raliu care va reprezenta pentru mine debutul pe macadam."

Echipajul 417 este sustinut de sponsorii Vasrom, Mariflor, Cofetaria Lemnul Verde, Celmar si partenerii media RallyMax.ro, On-Board.ro, RallyZoom.ro si Media Board.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu