duminică, 13 iunie 2010

Solenza Tuning din Resita by Nelutzu


O masina care a castigat Locul 2 la Best Autohtona in cadrul concursului
Night Shadows Tuning Show Alba Iulia editia 1(5-6.06.2010)

Iata cateva ganduri exprimate de Nelutzu dupa show-ul de la Alba Mall:

Acum am ajuns... O sa pun poze multe in aceasta saptamana, din pacate unele poze au iesit naspa din cauza ca la inceput fiind cuprins de emotii vazandu-mi Solenza printre multe masini care mai de care si in acel mare spatiu comercial luxos din Alba Iulia, am uitat sa setez bine aparatul foto si pozele nu prea au claritatea dorita ...
Nu pot descrie in cuvinte ce fain m-am simtit, dar pot spune ca am fost impresionat de acea organizare ireprosabila pe care am vazuto si am simtito in aceste 2 zile cat am fost acolo, de la inceput si pana la sfarsit...
Mam simtit minunat acolo la Alba... am gasit acolo o gasca super xool!..... am facut multe prieteni, nu destule asa ca voi incerca sa merg si anul viitor daca voi mai fi invitat bineinteles.... dar masina va fi alta !

Felicitari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu