miercuri, 9 iunie 2010

Dacia pe locul 2 in Franta


Francezii de la AutoPlus au publicat un studiu referitor la nivelul de satisfacţie al clienţilor privind serviciile post-vânzare. Dacia a reuşit să se claseze pe locul doi, reuşind să demonstreze că "low-cost" nu înseamnă şi "low service" – după cum au spus şi jurnaliştii francezi. Dacia a fost suclasată la mustaţă de Honda şi a lăsat în urmă mărci cu prestigiu precum Mazda, Toyota, Mercedes şi altele.

Punctajul maxim posibil este de 20, iar Dacia a obţinut 16.02 puncte. Cei de la Honda au primit 16.8 puncte, iar Mazda – marca de pe locul trei – a primit 15.84 puncte. Criteriile în baza cărora s-au dat notele au fost următoarele: calitatea intervenţiilor şi raportul calitate/preţ, timpul necesar pentru a obţine o programare în service, amabilitatea personalului şi durata intervenţiei.

În urmă cu două luni, aceeaşi publicaţie a prezentat rezultatele unui chestionar privind nivelul de satisfacţie al posesorilor de vehicule, în funcţie de marcă şi de model. În clasamentul pe mărci, Dacia s-a situat pe locul trei, iar în cel pe modele, Sandero a obţinut ce-a de-a şasea poziţie. La fel ca în cazul clasamentului privind nivelul de satisfacţie al clienţilor pe mărci, Honda surclasează Dacia, dar Mini a pierdut opt poziţii faţă de clasamentul menţionat mai sus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu