Inainte de lansarea oficiala in cadrul Salonului Auto de la Geneva din martie 2012, Dacia a publicat un set de poze cu modelul de competitie bazat pe noul monovolum Dacia.
Din forma caroseriei modelului de competitie ne putem imagina, pana la un punct, cum va arata modelul final. Pentru inceput vorbim de noi blocuri optice si de o silueta alungita ce coboara in partea din spate intr-un hayon la 90 grade. Noul monovolum nu va fi produs la fabrica de la Mioveni, ci la noua unitate Dacia din Tanger.
Versiunea de competiţie a lui Dacia Lodgy, prezentată astăzi în Franţa, va fi primul monovolum din istoria Trofeului Andros. Modelul (denumit oficial Dacia Lodgy Glace) va prelua şasiul şi elementele tehnice ale lui Duster ICE, urmând să dispună de acelaşi motor V6 de 355 de cai putere şi 360 Nm. Masa proprie a lui Dacia Lodgy Glace este de 950 de kilograme.
Premiera absolută va fi reprezentată de faptul că modelul sport (dezvoltat de Renault Sport Technologies) va fi prezent în trofeul Andros în două exemplare. Astfel, dacă Alain prost era până acum singurul pilot Dacia din competiţia franceză supranumită "Formula 1 pe gheaţă", echipa îşi va dubla componenţa prin cooptarea unui echipaj format din Nicolas Prost, fiul fostului pilot de Formula 1, şi Evens Stievenart, cel care anul trecut a câştigat etapa finală a Trofeului Andros concurând pe aceeaşi maşină cu Alain Prost.
Asteptam cu interes lansarea oficiala din primavara de la Geneva.
sursa: autoexpert.ro
sursa: automarket.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu