Germanii de la Auto Bild şi-au făcut un obicei din a verifica serviciile şi calitatea muncii în service-urile mărcilor auto vândute la ei pe piaţă. În acest an, a venit rândul brandului autohton Dacia să intre în colimatorul specialiştilor germani, în aşa numitul "Workshop Test Dacia 2011".
Cei de la Auto Bild au ales opt service-uri din Germania, unde au fost cu modele Dacia, având vechimi şi rulaje diverse, pentru reviziile periodice sau intervenţii mai speciale. După cum afirmă ei, jurnaliştii Auto Bild au rămas surprinşi de calitatea serviciilor, în trei cazuri aceasta primind calificativul "foarte bună", iar cel mai puţin bun calificativ a fost "satisfăcător".
Pe bancul special de teste DEKRA au fost sesizate 56 de probleme, din care 4 nu au putut fi detectate în service. Însă nici una nu a fost de natură să pună în pericol siguranţa circulaţiei sau să afecteze serios confortul, iar acest rezultat plasează service-urile Dacia foarte sus în topul satisfacţiei celor de la Auto Bild.
Atât de sus, încât Dacia a primit trei trofee "Cheia Franceză de Aur", alături de felicitările redacţiei Auto Bild (doar Opel s-a plasat mai bine în 1993, cu patru astfel de trofee). În concluzie, cei de la Auto Bild consideră că Dacia nu este doar o marcă de maşini ieftine şi fiabile (rezultatele testului de anduranţă de 100.000 km cu un model Logan MCV au fost foarte bune), ci are şi o reţea de service-uri cu servicii de bună calitate.
O concluzie interesantă la care au ajuns nemţii, după ce, în urmă cu 7 ani, când Dacia a fost lansată pe piaţa germană, marca românească a fost criticată excesiv. Însă, încet, mai ales după apariţia breakului MCV şi a lui Sandero, vânzările Dacia au crescut surprinzător, brandul românesc devenind atât o alternativă la maşinile second hand, cât şi un mic simbol al maşinii pragmatice bună pe timp de criză economică.
Aşadar, nemţii sunt foarte mulţumiţi de service-urile Dacia.
via: promotor
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu