marți, 23 august 2011

Inca un Renault 12 Gordini in Romania


Cred ca il stiti cu totii pe Danut Crainiciuc?! Este celebrul colectionar de Dacia 1300 din Suceava, care detine un adevarat tezaur in ceeace priveste modelul.
Astazi am sa prezint noua s-a achizitie, acum imi dau seama ca de fapt eu nu am prezentat-o !

Deci , dragi cititori :

Acesta este un R12 Gordini fabricat in 1973. Dupa cum vedeti, masina este echipata pentru curse de circuit, si are un motor mare de 1605 cc, 185 cai .

Practic, masina apartine lui Danut Crainiciuc si lui Remus Azoitei, amandoi sunt co-proprietari al acestei frumuseti. Deoarece masina a costat multi bani, au decis de comun acord sa intre in parteneriat , jumi-juma , au fost impreuna in Olanda, au luat masina si am decis sa o aduca la Suceava, ca aerul Bucovinei e mai curat decat poluarea din alte orase. Probabil la un moment dat unul din ei o va lua de la celalalt, e numai chestie de timp si de bani.
Masina e bestiala, un Gordini pur-sange, extrem de rapida si furioasa, cu multa personalitate care are acel parfum de masina de curse , cu asta nu participi la concursuri de eleganta.
Speram sa vedem aceasta bestie pe roti la cat mai multe curse de coasta sau chiar rallysprint.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu