luni, 5 aprilie 2010

Dacia 1300 Retro Style by BTL


Proprietarul spune:
....noul btl in forma gordini style,este o masina la care am pastrat toate formele si stilul original si cu inbunatatirile care se vad si in poze pentru o mai buna functionare cat si o crestere a puterii dar foarte mica.Intotdeauna mi-a placut sa fie intretinuta din toate punctele de vedere ,dar asta nu inseamna ca merge doar duminica,isi face pe deplin datoria si imi place cu adevarat sa stiu ce poate cu adevarat aceasta masina.Sunt mandru de Dacia mea !

Participa la mai multe show-uri auto si evenimente de tuning unde castiga premii !
4tuning DAYS,TimTuningShow(unde am vazut-o personal).
Iata si cateva din multele modificari aduse de-a lungul timpului.
Exterior:
Design Renault 12 Gordini
Aspect Retro & Original
Interior:
Aspect original al bordului
Turometru sport
Motor:
Evacuare inox
Toba finala sport yed performance
Filtru de aer sport
Carburator webber
Bare stabilizatoare modificate
Suspensie custom
Audio:
Design retro "predeal" radio
cd player pioneer
difuzoare JBL & Pioneer

4 comentarii:

  1. Salut! Am si eu o intrebare daca nu-i cu suparare, ce material e ala care l-ai pus pe galerii si unde pot gasi? Am o Dacia Sport si vreau, la fel ca tine, sa fac un pic de "ordine" la motor, sa-l vopsesc, dar cand ma gandesc cum vor arata galeriile alea ruginite... M-am gandit ca daca ii pun material cum ai pus tu o sa arate mai bine si ii da si o tenta racing. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu doar prezint masina unui prieten. Nu e a mea masina. te-as fi ajutat cu drag !

    RăspundețiȘtergere
  3. vreau s-o cumpar, vezi dak e de vanzare shi cat vrea pe ea. mersi mult

    RăspundețiȘtergere
  4. stie cineva unde pot vinde piese de motor 1300, noi-noute?

    RăspundețiȘtergere