duminică, 9 ianuarie 2011

Alain Prost inca pe locul 1 la general in Trofeul Andross

Publicul a venit in acest weekend 7-8 ianuarie, în Isola 2000 pentru runda a patra a Andros Trophy 2011 a fost o privelişte magnifică. Romain Grosjean a câştigat în două finale Elite Sup II.

La general, Alain Prost este încă la conducere.



În ciuda unui weekend cu siguranta sub asteptari, Alain Prost urca totusi pe a treia treaptă a podiumului pentru a doua mansa in cursa de la Isola 2000. Profesorul patr4and astfel frâiele clasamentul general, şi asta este esenţial.

"Din primele tururi, am simţit că totul nu a fost asa cum am vrut, şi niciodată nu am reuşit să-mi găseasc echilibrul, admite pilotul de Dacia Duster Ice. Azi m-am simţit într-adevăr în măsură să urc pe treapta de sus a podiumului. Am păstrat bine pneurile mele, dar în cele din urmă, ele nu au fost niciodată puternice. Dar trebuie să fi pozitiv. Am totusi mai multe puncte în comparaţie cu concurenţii mei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu