Dacia a fost brandul auto cu cea mai mare creştere pe piaţa din Spania în luna iulie. Constructorul român a vândut 1325 de maşini, în urcare cu 60.8 procente.
Nu numai Germania suferă de pe urma scăderii pieţei auto. Nici Spania nu se descurcă foarte bine, scoaterea programului de stimulare a înnoirii parcului auto ducând la rezultate dezastruoase în luna iulie. Mai exact, pe piaţa iberică s-au înregistrat 82.605 unităţi vândute în luna iulie, cu 24.2 procente mai puţin decât în aceeaşi perioadă a anului trecut.
Cu toate acestea, lucrurile nu au stat chiar atât de rău pentru Dacia. Pe fondul scăderii accentuate a vânzărilor, constructorul român a înregistrat o creştere fantastică, alături de alte două nume mari din industrie, Porsche şi Jaguar.
Mai exact, Dacia se poate lăuda cu cea mai mare creştere de pe piaţa din Spania, vânzările sale fiind, în luna iulie, mai mari cu 60.8%. În ansamblul pieţei spaniole, dominate de Seat, Volkswagen şi Renault, Dacia se poziţionează pe locul 17 în topul celor mai bine vândute mărci în luna care tocmai s-a încheiat, cu 1325 de maşini livrate.
Evoluţia pozitivă a brandului românesc se datorează în mare parte rolului jucat de noul Duster, SUV-ul clasându-se pe poziţia a opta în topul celor mai bine vândute vehicule 4x4 din Spania, cu 309 exemplare livrate în iulie.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu