marți, 1 decembrie 2009

"J’aime ma Dacia" ( Imi iubesc Dacia).


4000 de persoane si 1000 de masini au participat luna trecuta la Marele Picnic Dacia. Credeti sau nu, totul s-a intamplat in Franta.
Marele Picnic organizat de catre divizia franceza a Dacia la Mansigne a adunat nu mai putin de 4.000 de persoane si 1.000 de automobile marca Dacia, desi a fost la prima editie. Pasionatii Dacia au venit din numeroase regiuni din Franta si au fost informati de acest eveniment prin intermediul forumurilor dedicate marcii romanesti. Acestia au avut ocazia sa schimbe pareri despre automobilele lor si sa vada Logan-uri personalizate sau modele Dacia mai putin intalnite in Europa, toate intr-un cadrul convivial.

"Acest picnic marcheaza succesul unei marci care a devenit un adevarat fenomen de societate. In Franta circula astazi 130.000 de masini Dacia, toate indeplinind trei criterii majore: sunt simple, durabile si generoase din punct de vedere al spatiului oferit. Toti clientii Dacia au aceleasi asteptari de la automobilele lor: un pret corect pentru strictul necesar in materie de mobilitate", a declarat Bruno Rogier, responsabil marketing Dacia in Franta cu ocazia acestui eveniment.

Picnicul Dacia din Franta a marcat si o poza inedita de grup, participantii la acesta formand mesajul "J’aime ma Dacia" ( Imi iubesc Dacia). Lansata in anul 2005 pe piata din Franta, Dacia a atins in luna august a acestui an locul sapte in clasamentul celor mai bine vandute marci, cu o cota de 4.4% pe piata vehiculelor noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu