vineri, 4 mai 2012

Mega debut pentru Dacia Lodgy

Debut excelent în Franța pentru monovolumul Dacia. Peste 4.500 de modele au fost comandate în primele două săptămâni de la lansare. Lodgy a avut vânzări de două ori mai mari decât Duster.
Dacia are mari șanse să depășească, înainte de termen, ținta de vânzări anunțată pentru primul său monovolum. Cel puțin în Franța, noul Lodgy are parte de un debut liniștitor reușind să-și asigure un start perfect. După numai două săptămâni de la deschiderea comenzilor, dealerii mărcii avea deja peste 4.500 de comenzi ferme din partea clienților francezi, după cum indică datele statistice publicate de Comitetul Constructorilor Francezi de Automobile (CCFA). În aprilie, Lodgy a depășit la vânzări atât modelul Duster cât și subcompactul Sandero. Conform rezultatelor publicate de CCFA, în primele 25 de zile ale lunii trecute, Dacia livrase 1.977 unități ale modelului Duster, în scădere 51% față de aprilie 2011, în timp ce Lodgy atinge pragul de 4.000 de unități comercializate. Practic, în Franța, noul monovolum românesc se vinde de două mai bine decât Duster. Chiar dacă săptămâna viitoare urmează să fie publicate rezultatele complete pe aprilie, Dacia poate avea certitudinea faptului că Lodgy a devenit cel mai bine vândut model al său pe principala sa piață de export. Mașina de familie, disponibilă în versiunile cu 5 și 7 locuri, este oferită la un preț de lansare de 9.990 de euro, cu 490 de euro peste tariful cerut în România. În contrast total cu piața franceză, o piață cu tradiție în sectorul MPV, numărul comenzilor din țara noastră se ridică în prezent la 100. Dacia va încerca să-și promoveze noul Lodgy prin intermediul unei acțiuni la nivel național, ce va avea loc între 7 și 10 iunie, lună în care vor demara livrările efective către clienții români.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu