marți, 4 mai 2010

Black Line si in Romania


Dacia va lansa azi noua editie limitata Black Line care va reprezenta cea mai bine dotata versiune a unui model din gama Dacia. Noua editie limitata va fi prezentata de Dacia in cursul zilei de azi. Editia Black Line a fost lansata anul acesta in Franta pentru modelele MCV, Sandero si Logan.

Black Line va fi definita prin vopseaua metalizata neagra, o premiera pentru Dacia de la preluarea de catre Renault. In plus, editia speciala de la Dacia va beneficia de toate elementele existente pe nivelul de dotare Laureate. Mai mult, editia speciala vine cu un interior personalizat de culoarea neagra. In principal, producatorul roman vorbeste despre insertii speciale si tapiteria neagra. Nu trebuie uitate volanul imbracat in piele sau radio CD-ul cu MP3 Player si telecomanda.

Inainte de 1989, singurele Dacii negre pe care le puteai vedea pe strada erau Dacia 2000, un model exclusivist accesibil doar pentru elita vremii. Dacia 2000 era produs doar in culoarea negru sau albastru inchis.

Un comentariu:

  1. Salut, ai zis frane pe discuri spate. imi zici si mie de pe ce model de renault le-ai luat? eu chiar am probleme cu franele spate. pe fata am de MCV. Uite-o si pe a mea: sanduleo-dsl.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere