Deşi s-au aflat pe primul loc al clasamentului general până la ultima etapă a competiţiei, Alain Prost şi Duster Glace au pierdut avansul în calificările de la Lans en Vercors şi au fost devansaţi de Jean Philippe Dayraut (BMW).
Singura etapă câştigată de Alain Prost şi Dacia Duster a fost cea disputată la Alpe d’Huez, unde echipajul Dacia a obţinut 80 de puncte. În toate celelalte etape, Duster Glace a obţinut punctaje foarte bune care l-au adus în poziţia de lider al clasamentului general, până la ultima etapă a sezonului. În premieră în istoria competiţiei, fiecare etapă a fost câştigată, de fapt, de un concurent diferit.
Duster Glace, maşina cu care Alain Prost a obţinut aceste rezultate, este propulsată de un motor de trei litri cu 24 valve ce dezvoltă 350 CP, creat de alianţa Renault - Nissan. Cutia de viteze are 6 trepte. Aceasta a fost cea de-a doua participare a multiplului campion de Formula 1 la Trofeul Andros, la bordul unui Duster, după experienţa de anul trecut.
Trofeul Andros 2010 - 2011 s-a desfăşurat pe parcursul a opt etape, pe circuite din Andorra, Val Thorens, Alpe d’Huez, Alpes Maritimes, Clermont, care culminează cu etapa de pe Stade de France, singura care se află la altitudine 0.
Trophée Andros au Stade de France - Bande annonce from TROPHEE ANDROS on Vimeo.
Primii patru clasaţi după primele şapte etape ale Trofeului Andros, Jean Philippe Dayraut, Alain Prost, Franck Lagorce şi Olivier Panis vor lua parte la provocarea supremă pe Stade de France, al cărei câştigător va fi decis exclusiv de cronometru.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu