Da! Dacia 1300 chiar arăta smashing în anii 1970 si avea un look estival. Nu aveţi senzaţia că designul maşinii asteia pare atemporal? Nici n-ai spune că are 40 si ceva de ani. E o adevărată bijuterie pe patru roţi, mai ales dacă o menţii şi bine îngrijită, cu vopseaua originală, cu farurile şi oglinzile de la mama ei.
Hai ca ma cuprinde nostalgia acelor ani, cu amintiri care emana desigur parfumul anilor 70` plini de melancolii.
Linia maşinii este una simplă, dar foarte reuşită.
În primii ani de apariţie în România a Daciei 1300, domnea Dacia 1100 – o altă favorită de-a mea. Uşor, Dacia 1300 a devenit pentru foarte mulţi români o expresie a bunăstării, a luxului în plin comunism: o Dacie pe atunci se achiziţiona extrem de greu, iar aceia care deţineau una se puteau numi norocoşi.
Incetul cu incetul a devenit masina vacantelor noastre,a amintirilor de altadat`,iar in cele din urma a tuturor !
De altfel, berlina Dacia 1300 era categorisită ca fiind un autoturism de lux, ce surclasa calitativ şi ca design multe concurente din import, venite din ţările socialiste “prietene”.
Pe zi ce trece devin tot mai rare si sper ca pasionatii sa inceapa conservarea acestor masini atat de frumoase iar peste zece ani sa vorbim despre Dacia Classics!
Cei care mai aveti Dacia 1300..RESTAURATILE..NU LE MAI DUCETI LA RABLA..In curand vor disparea.Sunt maşini de colecţie şi de suflet,poate că financiar nu valorează foarte mult,dar sentimental valorează enorm de mult ! Au o valoare sentimentală inestimabila !
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu