luni, 12 decembrie 2011

Dacia, brandul auto cel mai mediatizat



Brandul auto cu cele mai multe apariții în media este Dacia, cu un total de 28.101 apariții între 1 septembrie 2011 și 30 noiembrie 2011, dintre care cele mai multe sunt pe Internet (site-uri, bloguri, forumuri) – 19.283, urmate de social media, cu 7.745 apariții, presă scrisă – 701, TV – 277 și radio - 95, potrivit mediaTRUST România, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de monitorizare.

În plus, presa include informații cu privire la tiraj, zona de publicare, număr de cititori și frecvență. Raportul conține, de asemenea, listele cu sursele și autorii care tratează de regulă subiectele selectate în intervalul de timp monitorizat.

Materialele utilizate în elaborarea raportului au fost evaluate în funcție de influența pe care ar putea-o avea asupra cititorilor, din perspectiva modului în care este conturată imaginea unei companii sau a unui brand.

via: capital.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu