Planurile Dacia pentru 2011 sunt editii limitate, accesorii noi, extindere in Europa, dar fara noi modele.
Dacia si-a propus un an 2011 discret, concentrat pe imbunatatirea retelei de dealeri, a imaginii si a produselor existente. Sunt sanse minime sa vedem vreun concept sau model nou la unul dintre cele doua mari saloane auto europene, din Geneva (martie) si Frankfurt (septembrie), insa micile surprize vor fi totusi nelipsite.
Decizia celor de la Dacia de a imbunatati oferta de accesorii pentru Duster nu e intamplatoare pentru ca masina are o cerere enorma (100.000 de comenzi in nici un an de la lansare) si, in plus, 53% dintre clienti opteaza pentru versiunile 4×4. Mai mult, 92% prefera echiparea de top, Laureate.
“Pentru Duster vindem de doua ori mai multe accesorii decat pentru celelalte modele”, potrivit lui Treguer.
Spre sfarsitul lui 2011 vor fi lansate doua editii limitate. Una va fi pentru Sandero, model care va primi si un facelift in 2013, iar cealalta pentru Duster, dupa cum declara in urma cu cateva luni directorul de marketing al Dacia, Mihai Bordeanu.
Tot pe final de 2011 este asteptata o noua gama de culori pentru Dacia, mai tinereasca, potrivit unor declaratii recente ale directorului de marketing si comunicare al grupului Renault, Stephen Norman.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu